Wednesday, July 1, 2009

1. juuli

T2na on v2ga palav p2ev. Tegelikult hommikul myristas ka aga praegu on v2ga palav ja p2ikeseline. K2isime Aliki ja Anttiga kohvikus ja natukese aja p2rast l2heme ujuma. Vist. :D
Eile m2ngisime yhel kodu l2hedal oleval platsil palli. Yhte m2damuna moodi m2ngu, yhte rahvastepalli moodi m2ngu ja siis yhtteist veel. Ja eilne 6htu, nagu yleeilnegi, m66dus monopoli m2ngides. P2ris tore oli ja naljakas, kuigi ma poolest tekstist mitte midagi ei m6ika. Aga v2hemalt ma pole ainuke :P Siis monopoli m2ngides suutsime me yhe pitsa ahju unustada ja see l2ks k6rbema, ja v2iksemad j2id s66gist ilma :D
Vott. Ma nyyd l6petan, sest vasti on s66giaeg, kuigi ma pole yldse n2ljane. Siin antakse liiiga palju syya -.-
:)

3 comments:

  1. Karmen söö, söö ! Sa suudad, ma tean ! :D :))

    ReplyDelete
  2. Jejee, head isu :D äkki juhtub sinuga sama, mis minuga , nananaaa :D

    ReplyDelete
  3. Ma ise tegelikult loodan, et ei juhtu sama(a) Aga eks me n2e :D Ja jah.. eks ma pean suutma :D

    ReplyDelete