Sunday, July 5, 2009

5. juuli

Eile k2isin kella 7 paiku yhes pulmas, mis oli kohe siin kodu l2hedal. Metsikult rahvast oli ja mul oli suht veider seal olla, sest k6ik tundsid k6iki enamv2hem ja mina lonkisin lihtsalt Aliki j2rel. Natuke igav oli, sest et keegi ei osanud eriti inglise keelt. M6nega ikka r22kisin ka aga siiski. Kella 9 paiku l2ksime Aliki ja kahe tema n6buga kohvikusse. Tema n6bud ei osanud ka inglise keelt, niiet mina lihtsalt vahtisin ringi ja m6tlesin omi m6tteid :D Tegelt vahepeal sai ikka midagi r22gitud ka aga..
Kell 11 l2ksime Horeftosse. Seal oli palju parem. Olin koos Dina, Stathise, Antti ja veel mingite teiste kreeklastega aga peamiselt koos Dinaga ja kuna Dinal on suht n6me pere ja ta just eriti palju inglise keelt r22kivate inimestega koos ei ole, siis oli temaga l6bus, sest me r22kisime p2ris pikalt igast asjadest :P (Dina r22gib palju :D).
Mingi aeg tuli Dinal m6te, et ta tahaks traditsioonilist Kreeka alkoholi proovida ja siis me kysisime Aliki k2est m6ne joogi nime. Tema aga ei saanud aru, mida me temalt kysisime ja ta kutsus yhe oma s6bra ja siis see s6ber kuidagi seletas meile mida v6iks proovida. Suht naljakas oli :D L6puks saime mingi v2ikese joogi k2tte, aga mulle see yldse ei meeldinud, sest see oli tugeva lagritsa maitsega. Suht vastik :D.
Siis.. n2gin j2lle eestlast Girlit, kes Horeftos t66tab ja temaga sain eesti keeles r22kida :) Nii tore oli kuidagi :D
Koju j6udsime kuskil poole 4 paiku 66sel ja nii hea oli voodisse maanduda :)
T2nase kohta ei tea ma veel mitte midagi. Eks vaatab :)

3 comments:

  1. niii vara jõudsid koju :D ma jõudsin küll pool 7 hommikul. :) (K)

    ReplyDelete
  2. Mhm.. kuidagi eriti vara oli :D A miks sa nii hilja koju j6udsid?? :D

    ReplyDelete
  3. no istusime tünnis rääkisime juttu ja natuke õlut ja.. :D 30 päeva veel :( liiga palju..

    ReplyDelete