Thursday, July 2, 2009

2. juuli

Niih.. eile.. olime bussijaamas ja ootasime bussi, et randa minna. Buss tuli kenasti ette ja puha. Aga siis 6eldi, et see tee, kust kaudu buss randa s6idab on suletud ja samal ajal hakkas veidi myristama (j2lle -.-) niiet rand j2i 2ra. 6htul m2ngisime j2lle monopoli ja ysna tore oli :)
T2na sain siis l6puks mere 22rde. Vahetusema ja Alikiga. K2isime ujumas ja p2evitasime natuke. Vesi on siin niii kena.. puhas ja sinine ja.. oehh :D Ja see tee, mis randa viib on igatepidi k22nuline ja tegelt on suht hirmus seal s6ita :D Esimese asjana, kui ma autosse istun, panen ma turvav66 peale, siis on kohe palju kindlam :P
Enivei.. kell 5 l2heme Antti ja Dinaga kohvikusse (Dina on L2tist). Eks siis saab teada, kuidas Dinal ka l2heb ja v2rkki :)

:)

2 comments:

  1. See Antti hakkab mulle juba vaikselt pinda käima :@.. Ma lootsin et sa ei saagi seal randa.:D

    ReplyDelete
  2. Ei hakka midagi.. ma ei luba hakata ;)
    Mhm.. olen 5 n2dalat Kreekas ja pole kordagi rannas k2ind.. p2ris hea oleks ju :D Aga ei.. saan ikka.. ma loodan :D

    ReplyDelete