Saturday, July 4, 2009

4. juulni

Eile oli YFU korraldatud ekskursioon Volos'isse. Jalutasime igalpool linnas ringi, tegime veidi pilte ja kuulasime, kuidas Michael (yfukas, kes 6pilastega tegeleb) koguaeg ajalugu r22kis. Tegelikult oli see p2ris tyytu, sest ta armastab Kreeka ajalugu ja siis tal on iga koha ja kuju juures mingi lugu r22kida. Okei.. m6ned lood on isegi huvitavad, aga ta r22gib neid Liiga Palju. Aga igastahes, tegelikult oli p2ris tore, sest me saime omavahel r22kida ja v2rki. Teine eestlane, Liis, j2i bussist maha ja ei saanudki tulla, niiet teda ma ei n2inudki.
Tuleb v2lja, et mul ja Anttil on k6ige rohkem peredega vedanud, sest soomlasele Annikale pole ikka veel peret leitud, ja tema peab Michaeli ja Chara juures olema, mis, ma kujutan ette, v6ib p2ris tyytu olla :/ Dina pere on nii paljuele 6pilastele vahetuspereks olnud (20), et nemad ei p66ra talle piisavalt t2helepanu. V6i noh.. tema vahetus6de ei p66ra talle piisavalt t2helepanu, sest vahetus6pilane on juba nii tavaline asi.
Igastahes.. eile 6htul k2isime s6pradega kohvikus. R22kisime juttu ja m2ngisime kaarte. L6bus oli :)
Kuna t2na on laup2ev, siis ma arvan, et me l2heme 6htul Horoftosse (ranna22rne koht, kus on igasugused klubid ja kohvikud ja misiganes asjad veel). Aga kuna see on ikkagi Kreeka, siis pole ma yldse kindel et see nii on. Koguaeg igasugused plaanid muutuad ja nii.. aga eks peab 2ra harjuma :)

No comments:

Post a Comment