Wednesday, July 8, 2009

8. juuli

Eilne hommik ja p2ev oli t2ielik logelemise p2ev, sest Aliki oli inglise keele tunnis ja Niki oli t66l. Ja mina siis korrastasin tuba ja lugesin raamatut ja vahtisin netis ringi :D Kell 4 l2bi l2ksime randa ja olime seal veerand 7-ni. Mulle yldse ei meeldi, et me nii hilja l2heme, sest et siis ei j22 p2ike yldse nii kenasti peale, kui ta p2eval j22ks, mis t2hendab omakorda, et ma ei l2he yldse pruuniks -.- Aga mis ma sinna ikka teha saan. Enivei.. muidu oli ranans ikka m6nus ja puha ;)
Siin Zagora kylas on kolm sellist kohta, kus on v2ike kirik, ja selle juures kohvik. Ja neid kohti kutsutakse mm.. ma ei teagi eesti keeles sellele head nime.. keskusteks n2iteks. 1. keskus asub kohe minu maja juures, 2 asub umbes 10 minuti teejagu edasi ja 3. ja k6ige suurem (seal on mitte 1 kohvik vaid 3 v6i 4 lausa) asub umbes 5 minuti kaugusel 2. keskusest.
Eile 6htul toimus v2ike festival v6i pidustus 2. keskuses. Kiriku k6rval myydi igasuguseid lastem2nguasju ja ehteid ja v2rke ja kohvikuplatsil m2ngis Kreeka muusika ja rahvas istus laudade taga ja paljud tantsisid ka :) Suke ysna m6nus v2rk.
Alguses olin ma Aliki ja tema kahe s6braga aga see oli ses suhtes tobe, et Aliki l2ks ysna pea minema oma poisi juurde ja siis j2ttis minu oma s6orade juurde. Need tema s6brad, Dimitri ja Nathena, olid 6nneks toredad ja r22kisid inglise keelt, nii palju kui oskasid, niiet selles suhtes oli suht tore ja l6bus, aga see oli veidi n6me Alikist. Igastahes.. hiljem, kella poole 2 paiku istusin ma koos vanema 6e ja tema s6pradega ja seal oli ka suht l6bus :) Koju joudsime kuskil poole 4 paiku. Ma olin nii v2sind, et ma j2in vist kyll kohe magama, kui ma voodisse sain. :) Aga suke tore p2ev oli :)

No comments:

Post a Comment