Wednesday, July 15, 2009

10. juuli oli v2ga rahulik p2ev. Istusin niisama kodus ja vaatasin telekat. Siin on hea suur telekas ja palju kanaleid, niiet suht koguaeg leiab midagi vaadata :D Kella 3 paiku hakkas Niki pesu triikima ja mina istusin tal terve aja k6rval ja siis me lihtsalt jutustasime. Ma tahtsin ka aidata, sest tegelikult ei lase nad mul siin yldse mingit t66d ega midagi teha. Ainuke asi on Aliki voodi korda tegemine :D Igastahes.. Kaks yliv2ikest r2tikut sain ise triikida, aga rohkem enam mitte :P.
6htul k2isime Sulla ja Nikiga v2ljas. 2. keskuse kohvikus. Seal samas, kus festival toimus. Selle nimi on nii raske :D Nad on seda mulle v2hemalt 20 korda ette 6elnud, aga meelde see mulle ikka ei j22. Njakiriaki v6i midagi sellist on vist :D Igastahes, seal olid veel m6ned nende klassikaaslased ja s6brad ja siis me lihtsalt jutustasime ja nii. Nad r22kisid ysna palju inglise keeles ka ja see oli hea :) Ja koht on ka vga m6nus. Palju laudu ja pinke ja kirik ja suured puud vahepeal. :)
11. juuli oli ka kodune p2ev. Telekast tuli Harry Potter ja Saladuste Kamber ja siis ma vaatasin seda :D 6htu poole k2isin Anttil ja Dionissosel (Stathise v2iksem vend) kylas ja siis me m2ngisime playstationit ja vaatasime mingisugust karate filmi. Ja kuna oli laup2ev, siis k2isime 6htul Horeftos ka. N2gin Girlit j2lle ja temaga jutustasime veidi, 6petasin Demile eesti keelt ja siis k2isime rannas jalutamas ja olime klubis koos Aliki ja Niki s6pradega :)
12. juuli tuli Maria (10. aastane sugulane) siia ja siis me Alikiga 6petasime talle natuke rattas6itu ja p2rast s6itsime juba ratastega ringi :D. Kell 5 l2ksime Zagora l2hedal asuvasse Puri kylasse, kus elavad nende vanavanemad. See oli tohutult ilus kylake. Igalt poolt n2gi vaadet merele ja Horefto rannale ja siis kaugemalt paistsid veel m2ed. Ma tegin seal p2ris palju pilte ka 6nneks :)
Igastahes, meie Maria ja Alikiga l2ksime jalutama, et ma saaks pilte teha ja p2rast saime Aliki s6pradega kokku. K2isime kohvikus ja jalutasime ringi. Aliki kahel sugulased (m6lemad John’id :D) ja yhel s6bral olid motikad ja siis me s6itsime natuke nendega ka :) Aga minu meelest on seal veidi jube s6ita, sest teed on kohutavalt k22nulised ja kiivreid seal ei kanta. Aga kokkuv6ttes oli j2lle yks m6nus p2ev :)
13. juuli k2isin p2eval Anttiga kohvikus. Ta pidi 2ra otsustama, kas ta j22b siia Kreekasse terveks aastaks v6i ainult suveks ja ta otsustas 2ra, te ainult suveks. Mina arvan, et see oli 6ige otsus, sest Kreeka YFU on v2ga vilets ja tal oleks siin v2ga palju probleeme tulnud. V2hemalt k6ik, kes siin YFUst midagi teavad, r22givad, et nii on. Igastahes, kui me kohvikust tagasi tulime, siis Niki oli mulle 6elnud, et Aliki on kodus. Ja kui ma koju j6udsin ja uksekella vajutasin, siis ei avanud keegi ust. Proovisin k6ik uksed l2bi ja helistasin Alikile aga ta ei v6tnud vastu. Saatsin talle s6numi, et millal ta tuleb ja siis ta saatis vastu, et natuke rohkem, kui poole tunni p2rast. Niki ja Voula pidid veel hiljem koju tulema. Siis ma l2ksin Stathise ja Antti juurde, sest ukse taha ma passima ei tahtnud ka j22da. Kui ma sinna j6udsin, siis Stathis helistas kohe Alikile ja r22kis temaga midagi seal ja siis me l2ksime uuesti minu juurde varuv6tit otsima. Mingi 5 minutit otsisime seda ja siis 6puks leidsime kah. Suht naljakas oli kogu see v2rk.. :D ga v2hemalt sain l6puks majja sisse :P
6htul k2isin Aliki ja Athenaga v2ljas. Atehanale oli just tema onu ja onu sakslastest s6brad kylla tulnud. Tema onu oli vist parasjagu kuskil 2ra ja siis me n2itasime tema s6pradele teed, kuidas nad 66bimispaika saaksid ja mina ajasin nendega juttu. Nii tore oli saksa keelt kuulda, kui nad seda omavahel r22kisid :P Peale seda jalutasime veel veidi ja siis l2ksime 2ra magama kah. :)
14. juuli. Koos Sulla, Niki, Aliki ja Maria-Lenaga (Niki ja Sulla klassi6de ja parim s6ber) l2ksime 4-se bussiga Horeftosse randa. Ujusime, p2evitasime ja jutustasime. Kella 7 ajal 6htul on rannas alati veel nii palju rahvast. M6ni l2heb alles sellel ajal randa ja see on suht imelik minu meelest :P. Kell 7 l2bi l2ksime bussiga koju tagasi. Mulle ei meeldi seda teed yldse bussiga s6ita, sest see on nii k22nuline ja kitsas tee ja kui m6ni auto vastu tuleb siis on tihti nii, et auto peab tagurdama, et buss m66da saaks v6i isegi vastupidi. Ja see on natuke hirmus :D Kell 9 tuli Sulla meile kylla ja siis me istusime terve 6htu r6dul, Niki triikis pesu, (ma sain ka kaks asja triikida :D Niki poleks mul vist lasknud, aga ma tegin seda sellel ajal, kui ta korra 2ra k2is :D) ja siis me lihtsalt ajasime juttu. 6petasin Sullale eesti keeles numbreid yhest kymneni :D Ta 6ppis 5 minutit, kuidas y t2hte h22ldada, aga ikka ei saanud selgeks :D Igastahes, suht naljakas 6htu oli :) Ja kui ma emale helistasin, siis terve aja Niki ja Sulla kuulasid, kuidas ma r22gin ja proovisid kaasa r22kida vms :D L6bus oli :) Sulla on yldse h2sti l6bus tydruk. R22gib ysna kenasti inglise keelt ja on suke julge ja jutukas. Laulab ja tantsib ka koguaeg :D Tore :)

Ma ei tea millal ma j2rgmine kord netti saan, sest et neil on siin internet mingi kaardiga, ja siis kaart on tyhi vms. Niiet, jamh :)

1 comment:

  1. nii pikk tekst ma ei oleks seda peaaegu lõpuni lugeda jaksanudki :D soovin et sa juba tagasi oleks..

    ReplyDelete